Monday, December 6, 2010

maaf kepada peminat blog saya..

saya dah lama tak update apa cerita terbaru saya.. ahha! sebab bb (broadband, bukan blackberry ya) saya kene potong.. tgh kumpul duit nak bayar internet.. adesss... kepada yang dah lama nak dengar cerita2 baru saya.,.. tunggu.. saya banyak giler nak tulis... haha! terasa macam poyo pom ada.. macam banyak pulak yang peminat yang nak baca blog saya nie... tapi yg saya tahu laaa.... yang selalu baca blog saya nie.. nana dan hamida dan kadang2 tu atie dan adlin... hahaha! terima kasih laa.. saya menulis adalah sebab kamu yang membaca... thx.. thx.. thx... nanti saya dah bayar BB saya... saya akan terus menulis... sebab banyak cerita nak kongsi ngan korang nie...

kepada yang baca blog saya.. tapi saya tak tulis nama dia.. jgn kechik hati.. saya tetap menghargai anda yang selalu mengunjungi blog saya... saya tetap nak berterima kasih :) hahah!

yang ikhlas dan poyo,

IQMAN IBERAHIM

No comments:

Post a Comment

kritikan yg membina