Friday, October 22, 2010

good luck Hamida Ali

saya mendapat satu msg di dalam inbox facebook saya... :

Assalamuailaikum Iqman . ape khabar ? Lame tak dapat berbual dengan awak . mungkin kalau jodoh kite panjang , dapat jugak bertemu . dan saya ingin awak tahu , saya dan syura tak dapat ke pahang . Entah mengapa , sekolah tak membenarkan kami pergi . hais , ape la nasib . Iqman , saya sudah delete facebook saya . mungkin pada awak mendadak . tapi memang saya da lame nak delete . Exam saya da dekat . awak tahu kan , saya betul2 nak menceburi bidang gynaecologist . kalau tidak pon sekurang-kurangnye nurse macam iqman sendiri . Saya harus delete facebook ni untuk fokus dlm pelajaran . jangan risau , saya akan add awak sekiranya saya sudah membuat fb baru okay ? kan awak kawan sejati saya dan saya peminat sejati blog awak . jagan berhenti blogging okay ! saya orang pertama sokong awak dari belakanng , tepi , tengah , depan dan setiap sudut . Sehingga berjumpa lagi :)

Yang tulus ikhlas,
Hamida Ali

October 15 at 5:51pm

sweetkan.. adoi.. saya mendokan kejayaan untuk kawan saya dari seberang.. hamida ali semoga berjaya dengan setiap apa yang dilakukan... semoga Allah senantiasa meredhai dan merestui dan juga semoga Allah limpahkan kurniaan rahmat, taufik dan hidayah kepada hamida ali dan juga kepada saya :)

buat sehabis sedap ya cik hamida... kirimkan salam saya pada asyura.. saya juga rindukan dia ^_^

No comments:

Post a Comment

kritikan yg membina