Thursday, October 21, 2010

ujian dan hikmah

hari nie aku naik turun banggunan MAHSA dan ulang alik dari HKL ke gombak then terus ke PBD.. adoi.. semua nie gara2 tak dapat naik sem 6 lah... adoi... bukan sebab pekse aku tak lepas ok.. bukan sebab aku bodoh atau perkataan yang sama maksud dengan nyer... ini adalah disebab kan aku slalu ponteng masa praktikal dari semesta 1 sampai la semesta 5... adoi.... jumlah semua adalah 17 hari... tapi aku da ganti 6 hari baru...

orang yang terlibat dalam proses kenaikkan sem 6 adalah pak didi, puan ramlah, puan chin, pak arif dan hj zahri... aku mengharapkan budi bicara mereka jee...

tapi aku ada amik repeat exam kat lvl 5 PBD, kertas surgical, fuh...~ sib baik dapat jawab... kalau tak tak tau jadi ape... da abis exam.. lari plakk tingkat 4 jumpe ngan puan ramlah... huhuhu kene tahan dia membebel laa... aduh... tak leh tolong langsung... stright sangat ar... adess... lagi pon privite kot.. aku bayar rm7k satu semesta... adesss... aku bukan nyer tak rayu... dah abis rayu daa.. semua skill lakonan aku da pakai... tetap tak makan saman... cuma tak titis air mata jeee... isk.... itu aku simpan sebagai skill yang terakhir bila da susah sangat... hahaha!!!

last aku naik tingkat 6 jumpe ngan pak didi... adoi.. macam lepas tangan plakk... sruh jumpe puan chinn plak.. dia tu da laa kuat bebel.. soalan lain yang keluar.. jawapan lain yang dia jawab... adoooooiii... sapa laa paham masalah aku nie...

tolong laa selesaikan.. aku da insaf... tak nak ponteng praktical lagi... aku nak belajar bersungguh2... tak nak skip2 kelas... tak nak skip2 praktical.... tak nak serong2 kelas... tak nak serong2 praktical... arghhh... Allah.. permudahkan urusan hamba mu ini....!! amin...

No comments:

Post a Comment

kritikan yg membina