Saturday, January 15, 2011

Praktikal paling enjoy!!!


sebelum aku nak ceritakan keseluruhan pengalaman aku kat hospital orang asli... aku nak memperkenalkan orang yang meng'enjoy'kan kami selama praktikal dia sana.. dia adalah PUAN NORMA...

hahaha! best giler lepak dibawah jagaan dia.. dia kata.. buat apa nak kerja dibawah tekanan.. u all semua dah last sem da.. tahun akhir.. patut buat kerja dengan enjoy... hahahah! best giler kan ayat dia... tapi kadang2 tu dia ada dtg tegas dia gak.. marah2.. dan tanya macam2 soalan.. ye laa... dah sem lima.. nama ubat pom tak hafal lagi.. hahah! malu laaa.. adess.. tapi aku tak kisah.. sebab itu mmg tugas seorang cikgu yang marah anak murid yang sangat BEBAL :) tapi bukan aku... hahahah!
apa yang aku cakap best selama praktikal kat Hosp. Orang asli?? sampai aku tak ada masa nak tengok blog aku nie... hahah... hari nie baru ada masa nak tulis...
sebelum2 nie.. korang ada baca pasal artikal aku gi zoo dan muzium kan.. tu semua dibawah rancangan dia ar.. lepas tu.. kami semua gi picnic.. waaa... best giler.. kan batu 12 gombak tu dekat ngan alang sedayu... so kami picnic sebelum menjelang tahun baru... seronok giler... kalau korang nak tengok gambar.. tengok ar kat facebook aku.. hahahah! dan malas aku nak cerita banyak2 kat sini.. sebab letih jari aku nak menaip.. :)
then.. lepas pada tu... puan ajak kami makan kat umah dia.. kat danau kota.. waaa... lagi best.. makan nasi ayam.. puan buat resipi khas utk kami dtg rumah... best kan?? selama aku praktikal yg nak hampir 3 tahun nie... ini adalah tahun paling enjoy... hahahah! bersama dengan puan norma... biar laa dekat ward atau pun luar dari ward.. puan cakap.. kami nie macam anak2 dia jee.. dan puan mmg nampak sifat seorang ibu yang baik... isk... kalau dia marah pom.. marah dia macam kepada seorang anak yang sangat nakal.. dengan tujuan untuk mengajar... heheheh!!
kadang2 aku pon ade gak kongsi cerita dan masalah dengan puan... waa.. bila bercerita tu da macam lepak kedai kopi plakkk... lama giler... dari segi pengalaman kerja sampai kepada keluarga... erm... banyak jugak laa yang best..
tapi yang tak bestt nyer sebab puan tak boleh tulis report utk kita orang... aduhh.. tu yg tak best... terpaksa staff nurse yang tuliss... adoii cam mana nie.. masalah bagi kami... tapi tak pe laa.. tak kisah.. janji tak ada tekanan sewaktu kami kerja... hahahahahah!! terima kasih puan.. sebab memberi banyak tunjuk ajar... :)

No comments:

Post a Comment

kritikan yg membina