Monday, December 27, 2010

sori ustazzzz.....

malam nie... aku ajak kawan2 aku tolong ustaz manaf untuk punggah barang.. kerana ustaz terpaksa pindah rumah hujung tahun nie jugak tanpa diberi notis 3 bulan terlebih dahulu... kejam kan owner rumah tu... dah laaa bini dia beranak.... kete eksident... ayah dan nenek meninggal dalam pada masa yang sama... kene pulak carik rumah sewa dalam masa terdekat.... eh.. eh... da da.. lari topic...

aku tak nak cerita semua tuh.. itu cerita sampingan jee... apa yang aku nak cerita adalah aku dah kemekkan kereta ustaz... aduh... aku macam menambahkan lagi beban dia... dah laa kete pinjam tuh.... isk... bersalah giler dow... da malam nie aku tak leh nak tido... sebab memikirkan kesalahan yang aku da lakukan... isk.. isk....

eh... aku nak sambung cerita balik.... then... antara kawan2 aku yang tolong tu... sebut laa nama mereka disini sebagai tanda menghargai mereka... sebab aku tak sangka diaorang leh dtg tolong malam tu.. padahal dia orang tu pon ada keje lain (padahal nak gi karauke... alasan kat ustaz jee ada keje lain hahahah)...

isk.... yang tolong tu ialah.... EDDIE HUSIN, YUSMAN YUSUF, FADLI HAKIM, HENRI KURNIAWAN, APPUL AZWAR, BOTAK, SYAHRATUL USRA... itu adalah tokoh2 yang terbilang yang dah menolong aku... kalau tak.. aku ngan eddie jee laa yang tolong...

(oit.. aku bukan nak cerita pasal nie... kita cerita pasal kereta kemek tak di... ar... sambung!!)

isk.... disebabkan aku terlalu konfiden bawak kete ustaz tu... aku ingat nak tunjuk terer depan si eddie tuh... yang aku nie pakar dalam bawak kereta... then.. dengan lagaknya... aku pon cakap... "tengok aku masuk dari paking kete dengan cara undur nie... nak blaja biar dengan abang yang macam nie..." riak aku dengan angkuhnya... hahah!

disebabkan terlalu over konfiden.... ZAZSSSSS..... langgar tiang blakang... aduhhhhhh... kemek siot... isk.... aku da blurrrr terus tak ada mood.... menyesal dengan perkataan riak tak di.... aduh... aduh.... aduh... apa aku nak cakap kat ustad nie.... apa aku nak cakap kat ustad nie??? huhuhuhuhu... blurrrr... masa tu aku blurrrr... tak tau nak cakap apaaaa... arghhhhh...

then aku terus amik keputusan untuk memberi tahu ustaz dalam keadaan simpati.. dan harap ustaz tak marah aku... aduh.... ustaz mmg takkan marah... tapi dalam hati siapa yang tahu.... aku nak ganti pom mana ada duit... adoi...... aku blaja lagi... duit ptptn abis aku beli blackberry.... isk... mana aku nak cekau duit....

bila aku da bagi tau ustaz tu... mmg dalam jangkaan aku.. yang ustaz mesti marah dalam hati... tapi dalam keadaan kaver line... isk... aku dapat jugak pantun2 yang berbunyik... "agak ratus jugak laa nak ganti"... huhuhuhuh!!! aku diam membisu dan buat bodo... apa aku boleh buat... minta maaf jee laaa... adesss.....

nasihat : plzz... jangan blagak atau riak atau angkuh... zazsss Allah balas terus atas dunia.. tak ada hutang2 kat akhirat.... ampooonnn kan dosa ku Ya Allah......

2 comments:

  1. Slm iqman.. Bnci btul awk dgn sy ye?smpai smue komen2 sy kat sini hilang huhu..xpelah sorry ganggu awk..lpas ni insya allah sy xkan commen lg.bye slm

    ReplyDelete

kritikan yg membina