Friday, December 17, 2010

bila niatku tercapai...


Seronok giler dapat beli BB nie.. adoi.. akhirnya setelah bebulan-bulan pakai henset nokia yg biasa tu... heheh! sebab apa?? aku beli BB nie pakai duit PTPTN.. hahah! aku mmg tak sangka yang pinjaman ptptn aku mencecah sehingga rm5k... aku sepatutnyer dapat rm3k jee... Alhamdulillah... rezeki dari Allah.. :)

sebab tu laa aku dapat beli BB.. aku mula2 dah kering nak gi beli BB sensorang kat low yat... tapi sebab aku takutkan pengalaman yang lepas2... kalau kita membeli sesuatu yg sangat berharga dengan keadaan kelam-kabut.. mesti barang yg kita beli tu tak puas hati... hahaha!! Alhamdulillah.. rasa puas laa jugak...

bila dah puas2 berjalan2 kat low yat tu... dok servey harga... aku dah rasa macam.. aduh.. aku ingat nak beli storm.. tapi kawan2 cakap.. BB strom cepat lagging... erm.. aduh.. aku nak gak ala2 touch screen.. heheh! belek punya belek setiap kedai.. last2 skali.. fad kata ada kedai kawan dia... maka pergi laa aku ke kedai tersebut... hahahah.... bila bincang2.. aku dah mmg nak amik BB curve 3g mula2.. pastu tokey tu amik BB strom... aku ingat strom 1.. rupa2nya ada strom II.... perghhhhhh... harga dia plakkk boleh tahan... giler ar.... adoi... angkat teruss... mmg kat kedai tu jee dapat harga murah.. kat lain tak ada daaa... mungkin boleh dapat rm1450...

bila balik jee dari beli BB kat low yat... aku celebrite (doa kesyukuran) dengan belanja fad KFC... waaa... meriah.. aku ajak skali keluarga eddie... reny dan anaknya que danish......

so kepada kawan2 yg nak angkat BB tu... jom la kita ber BBM ekk?? hahaha!

1 comment:

  1. masyuk dapat pakai bb..
    saya lum leh lagi..
    khikhikhi...

    blanja fad makan kfc?
    saya bila lagi

    ReplyDelete

kritikan yg membina