Thursday, November 11, 2010

HISTERIA.....

malam tu adalah khamis malam jumaat.. memang adalah program masjid membaca yaasin pada setiap malam tersebut.. yang best nyer ada makan2.. heheh itu yang buat aku semangat nak dtg masjid... *ADA MAKAN* ^_^ v

macam biasa lepas makan jee.. ingat nak balik.. terserempak ngan Ust Manaf kat masjid lantas memanggil aku.. "Jom ikut ana jap". Aku ingat nak bincang pasal program korban atau bantu mangsa banjir.. rupa2nya tolong pegang seorang budak yang dah terkene histeria... huhuh!! patut laaa mulut dia terkumat-kamit seolah2 membaca mentera.. hahah padahal membaca ayat Quran laaa....

sampai jee aku kat rumah mangsa yang betul2 depan masjid... terus aku terlihat dipegang oleh abang dan emak nya yang sedang menangiss.... lantas dengan kudrat aku terus membantu... huhu! kuat jugak jin tu yang.. dengan suara garau nyer :

"LEPASKAN KAKI AKU.. LEPASKAN AKU... BIAR AKU HANCUR KAN MEREKA!!!"

ntah sapa dia nak hancurkankan aku pom tak tahu.. ye laa baru sampai.. tak tau cerita... kemudian, aku pegang dengan kuat dibantu oleh seorang rakan juga.. bila ust manaf bagi arahan lepaskan kaki.. teruss jee dia sepak nyer abang nyer sendiri yang sedang pegang kaki adiknya (yang kene rasuk pada ketika itu)... terpelanting jugak laa dalam 5cm.

sambil membaca ayat... jin tersebut terus meraung seolah2 kesakitan... sambil meronta2 minta dilepas... kemudian aku pegang kedua belah tangan mangsa pada ketika itu.. huhuhu! kuat juga jin tu.. aku pom makin lagi kuat laa... macam tak sia-sia aku blaja silat slama nie.. hahah! semata2 praktis utk berlawan dengan kudrat jin...

akhirnya... punya susahlah kami nak jatuh kan dia utk di tidurkan... berjaya juga... setelah pelbagai ayat dan karenah dilakukan ust manaf untuk menghalau jin.. akhirnya juga berjaya.. tapi agak lama jugak laaaa... kerana jin tersebut dok sebok mintak supaya dapat dilepaskan.. dengan pengalaman ust manaf yg jitu.. tetap berkeras utk tidak dilepaskan selagi jin tersebut berada didalam badan mangsa... huhuhuh!!

setelah di bacakan pada air kosong lalu diusapkan ke muka.. lama kelamaan... jin tersebut keluar secara beransur2... FUH~ lega rasa... itu adalah pengalaman pertama aku laaa... dalam menemu bual dengan jin.. aku harap lepas nie.. ust manaf ada ajak lagi laaa aku untuk berubau dengan orang yang kene rasuk dengan jin.... huhuhu!!

dan kepada sesiapa yang ada masalah dengan jin.. boleh laa call aku.. aku boleh berhubung dengan darussalam... dimana DARUSSALAM ini adalah pusat perubatan Islam yang boleh membantu anda untuk mengubat penyakit yang berkaitan dengan alam ghaib :)

promot plak kannn???

No comments:

Post a Comment

kritikan yg membina