Thursday, October 7, 2010

perjumpaan sekian lama berpisah...

pada tanggal 2 oktober 2010.. bekas skolah SMUDA tahun 1998.. telah mengadakan perjumpaan reunion sambil buat majlis sambutan hari raya.... untuk kali keduanyer aku join reunion tersebut... huhuhu!! seronok bagai nak giler... aku seronok sangat bila dapat jumpe kawan2 yg masa kat skolah dulu.. kawan yang gile2.. hahahah!!

lagi ngan azing.. hahah! kawan gusti masa dalam dorm dulu... heheh! erin buniran yang perot nyer makin membesar... mizi ikang skang nie dah nak jadi loyer syariah... hafiz ahmad dan ramai lagi laaa... kepada yg baca blog nie.. mesti dapat rasakan kalau kita da lama tak jumpa kawan2 skolah dulu kan?? seronok bangat... hahahah!!

then aku jumpe ngan muiz hambal.... kawan aku satu dorm yang ajar aku bukan2 dengan kawan baiknyer en zaini al-fauzi... hahah! kalau aku dapat jumpe muiz dan fauzi nie.. mesti lagi havoc majlis tuh...

majlis tu start pukul 12 tgh hari dan akan habis pada 4 petang.. aku datang awal tuh... tak sabar punya nak jumpe kawan2.. hahah! dan pukul 4 tu sepatutnyer kami da balik.. tapi kami masih tak nak balik lagi sampai laa pukul 5 ptg.. adess... makne nyer.. rasa rindu tu belum terlepas lagi... adoiyai.. kalau lah reunion nie buat kat pulau melaka.. waaaaa lagi best kott.... heheheh! dapat tengok telaga yg kita orang mandi2 dulu masa asrama tak ada air.. tempat main bola.. rumah tuan guru... waaa.. rindu setiap kuliah nyer... adesss...

harap2 pada masa akan datang.. mereka akan buat reunion tuh kat kelantan.. atau kat pulau melaka trussssss.... terubat gak rindu... leh jumpe semua ust2 yang masih mengajar kat sana... macam mana laa keadaan skolah skang... macam mana laa keadaan kelas yang pernah kami duduk dulu... masjid dan juga orang kampung... adessss.....!!!

apa2 pon.. pengalaman masa kat skolah agama dulu sangat best dan luar biasa.. lagi2 masa kat dorm lepas abis kelas malam tuh... huhuh masa tuh laa ada yang sebok nak carik makan laa.. ada yang dok sebok paw makanan laaa, ada jugak yg sedang sebok dok menjual makanan.. hahahah!! ada yang da tido.. ada yang bergusti dan ada jugak senior2 sebok dok cerita pasal cerita hantu.. adesssss.... pengalaman pahit yg kat asrama tu.. semua da jadi manis... adoiiii!! hilangkan laa rindu ini....!!

kepada semua rakan2 SMUDA yang mengenali saya.. sesungguh nyer.. saya sangat rindukan kamu semua... tolong laaa kita kumpul semula... dah kekalkan persahabatan ini sampai bila2.. ok??

bertemu dan berpisah kerana Allah... TAKBIRRR!!!

No comments:

Post a Comment

kritikan yg membina