Tuesday, October 5, 2010

kembalikan....

sapa kat sini yang sedang membaca blog aku ada kawan baik?? kawan yg sangat dia sayang, kawan yang sangat di hargai?? apa perasaan anda kalau anda atau kawan anda merajuk?? apa tindakkan anda??. saya fikirkan mungkin merajuk ini akan bertahan hanya 2-3 jam atau 2-3 hari?? tak sanggka sampai 2-3 bulan dan takut2 sampai 2-3 tahun....

dengan kawan baik aku nie... aku tak paham.. kenapa dia sangat tak suka ngan aku.. aku cuba utk minta berbincang dengan nya.. tapi gagal mencapai perbincangan tersebut... aduh... susah nyer nak dapatkan kembali kawan baik aku... tak pe laa.. walau dia benci aku, walau dia tak suke aku, apa pom dia tak puan hati ngan aku dan apa dosa dia ngan aku. aku tetap anggap dia sebagai kawan baik aku sampai bila2.. sampai aku mati.. itu adalah prinsip aku.. dan kalau aku ada salah ngan dia.. tolong laa maafkan aku... aku mengaku mmg banyak giler salah aku ngan dia...

setiap hari... aku harapkan dapat bercakap ngan dia.. lepak ngan dia... berborak ngan dia.. cerita masalah ngan dia... kongsi pendapat ngan dia.. bertekak ngan dia.. berdebat ngan dia... kongsi fesyen ngan dia... dan juga kongsi rahsia ngan dia... huhu! dah macam pak we mak we kan?? itu laa sebenar nyer kawan sejati dan kawan baik.. bukan nyer macam setengah orang tu.. kawan nie di buat sebagai persinggahan.. time susah jee rapat... dah senang hilang...~

kalau laa aku dapat anak lelaki nanti... aku nak abadikan nama kawan baik aku kat nama anak aku nanti... hahaha!! ok tak? sebab perkara ini pernah dilakukan oleh cikgu aku sendiri.. di letakkan nama anak dia tu adalah nama kawan baik dia.. hahahah!! kalau ada rezeki anak lelaki.. hahah!

aku dan lupakan semua segala everything perselisihan faham. aku harap dia tak simpan masalah nie tak lama.. sebab takut ada orang yang benci kat aku nie akan amik kesempatan utk menabur lebih arang api utk menimarakkan lagi api permusuhan ini... mesti ada! kalau orang lain benci kat aku, tak suka ngan perangai aku, dan tak puas hati ngan aku, tak puas hati ngan percakapan aku... GI MAMPOS... itu dia punya hal.. gua tak nak masuk campur... asalkan lu jgn usik gua ok...! hahaha!

arghhh.. ape yg aku dan mencarut dan mengarut nie... kepada tuan2 dan puan2 yg mebaca blog ini... saya cuma nak jelaskan... saya rindu kawan baik saya... itu jee.. biarlah dia terus tak suke ngan saya...

ok bye...!! maaf mengarut lebih...

"Ya Allah.. sesungguhnya.. aku amat rindukan sahabat baik ku Allah.. hilangkanlah segala permusuhan diantara kami.. suburkan lah dengan sifat2 yang baik dan mulia diantara kami.. jadikan kami ini adalah sahabat kerana Mu, hidup dan mati kami kerana Mu, kenal dan berpisah kami kerana Mu... jadikan kami askar2 yang akan menegakkan agama Mu.. jadikan iman kami iman yang sanggup mati kerana Mu.. amin Ya Rabbal alamin...!!"

TAKBIRRR!!

No comments:

Post a Comment

kritikan yg membina