Saturday, September 18, 2010

GADIS + KAWAN dari Singapore...



Hamida Ali dan Asyura Lailatul 'Najeehan...

merekalah kawan dan gadis dari singapore yg saya nak ceritakan kat blog nie.. mereka begitu baik dengan saya... seronok dapat kawan dari seberang tambak.. heheheh!! saya harap, suatu hari nanti saya dapat jumpe mereka.. tak kira di Malaysia atau Singapore... harap2 dapat jumpe mereka di Singapore.. saya tringin nak keluar dari Malaysia.. dan saya pilih Singapore sebagai dentinasi saya..

saya harap.. bila saya dapat jadi staff nurse.. saya nak kerja kat singapore laa.. nak try duduk luar dari budaya dan suasana Malaysia.. hehehehe!! nak carik awek atau isteri kat sana.. maybe hamida dan syura boleh tolong saya kan?? hahahah!!

tapi hari nie hamida ali mencerikan masalah dia kat saya.. saya rasa masalah dia adalah masalah yg berat sangat.. tapi saya jauh.. kalau saya dekat.. saya akan call dia dan ingin mencuba menjadi seorang pendengar yang terbaik di malaysia dan juga singapore... hahahah!! macam phau chu kang tak? hahahah!! saya juga harap kawan baiknya asyura.. dapat membantu hamida dalam masalah tersebut...isk... cam mana lagi saya dapat bantu.. korank kawan baik.. mesti leh tolong punya... saya juga suka luahkan masalah dan tekanan saya kepada kawan baik saya jugeee!! tapi skang nie tak daa... saya da tak ada kawan baik tuh.. sebab tu laa saya harap.. hamida dan syura dapat berkawan dan membantu antara satu sama lain... heheheh!!! apa2 pom.. saya adalah kawan jauh kamu berdua...!!

hamida.. saya pom tak sangka yg awak suka sangat kat blog saya.. ntah.. mungkin awak nie peminat setia kot.. hahaha! kan best kalau betul awak nie peminat blog sayaa.. hahahah!! erm.. saya pom tak taw apa yg saya boleh buat awak suka.. dan saya harap.. tulisan kali nie... tak tau laa dapat melegakan awak atau tidak... dan nasihat saya kat awak hamida... awak bukan keseorangan.. kini awak ada asyura dan juge saya.. yg senantiasa ada duduk belakang awak ^_^ kan asyura....

kepada asyura plak... kamu nie saya tengok dari muke.. awak seorang yg penyabar dan juga suka mengembirakan orang lain walau awak berduka... tak taw laa betul ker tak taksiran saya... huhuhuhuh!! ok laa saya kene keluar nie... nak main game jap..!!

hamida dan asyura.. i love u so muchhhh!!!

No comments:

Post a Comment

kritikan yg membina