Sunday, January 31, 2010

kawan-kawan ku

berikut adalah kawan yang slalu aku lepak, selalu luah perasaan, kalau aku susah, aku mintak tolong dia orang dan selalunya, dia orang yg minta tolong aku... hahahah!! mereka ini tiada penggantinya hingga akhirnya... kita orang slalu lepak kat 'PAYUNG' itu adalah markaz kami.. kat sana jugak ramai gundik yang spoting melayan karenah kami..

safrizal : kawan baik dunia sampai akhirat! tu je aku boleh bg taw.. kadang2 dia nie ske bangkang aku, bukan kadang2 tapi slalu la.. ske carik gado, ske buat sakit hati orang dan dia dah ada awek yg comel bernama fatima.. tabiat dia time boring.. ske gigit bibir dan ske basuh motor walau tak kotor lagi...

fad : huhu! orang yg slalu dok kat blakang aku walau apa pon situasi.. walau apa revolusi.. slalu menyokong apa yg aku buat.. dan kalau dia bangkang pom.. bangkang yg bertauliah laa dari mereka yg lain tuh.. tabiat boring dia.. ske gigit kuku plakk..

black : no komen. tabiat time boring : ske luah perasaan kat sapa2 sahaja yg dia suka dan selesa..

aris : dia ske ikut setiap apa keputusan aku.. slalu pakai HenPon aku nak call orang lain.. huhuhu!! ske sikap lurus bendul dia.. orang paling heppening laa... tabiat time boring.. ske gigit strow... (sengal)

aedi : hensem, macho, berkulit putih.. tapi sengal dan berjerawat.. ayat mintak gado je.. best ar lepak ngan dia.. dia nie banyak kenalan gak.. erm.. suke bersifat brader.. tabiat time boring... 'sit like brader'

Yusmanto : dia nie sensetif, pemalu dan heppening.. kalau lepak ngan dia.. tak gelak tak sah.. mesti ada gelak2 pecah perot.. dia abg kesayangan kepada safrizal.. adik beradik yg mantap!! tabiat time boring : tak ada kot.. sebab kalau dia boring.. dia akan balik umah dan tido!!

Usra : erm.. dia dalah kawan sejati.. pendiam dan penyimpan rahsia.. payah tu nak taw rahsia dia. skang nie kita orang tgh siasat siapa awek dia yg skang nie.. payah tu.. dia akan segar bila kita orang cerita pasal sex atau pasal teksi.. hahah! tabiat time boring : garu-garu kepala... hahaha!!

syazwan : pendiam.. kadang2 kalau dia masuk air.. malas jugak aku nak layan.. hahah! skang dia da ada awek.. jarang dia nak lepak payung daa.. erm.. dia nie macho.. dulu rambut dia panjang.. skang da botak.. hahahha! tabiat time boring : ske usik2 rambut dia... (time rambut dia panjang) dan kalau dia nak luruskan sideburn dia... tak ada air.. dia akan pakai air liur.. huhu! yak!

hend : kebudak2an.. tak leh bawak masuk mesyuarat.. ntah laahh.. aku tak pasti.. ape yg aku cakap atau nasihat kat dia.. masuk ker tak dalam kepala otak dia.. awek dia comel taw.. tapi dah clash.. kesian.. tabiat time boring : suke garu2 hidung dia...huhh!

appul : ST12, ske buat macam2 fesyen rambut, ske keluarkan fakta yg mengarut.. dia ada nouvo yg laju.. yg tak leh sapa kalahkan (dalam greenwood jee la) tabiat time boring : tangkap gambar sensorang!!

ab : haha! anak kepada pakar mata nie.. pakar dalam bidang komputer..sapa2 nak barang2 komputer atau sewilayah dengan nya.. carik laa dia.. harga boleh runding.. tabiat time boring dia.. ske lepak payung dan mendapat gelaran 'manager of payung'

No comments:

Post a Comment

kritikan yg membina