Tuesday, January 19, 2010

aku kene saman...

aduh... sakit hati giler ngan polis nie dow.. ade ker patut buat road blok dalam kawasan kampung.. bukan aku nak bawak kelajuan 110k/j pom..
19/01/10.. hari aku insytihar.. hari membeci polis2 mude... bengang giler sakit hari dan tidak berperi kemanusiaan... &*^#!^^$&$*#@)$@ (mencarut kepada polis yg saman aku)

korank nak taw cerita tak?.. ok aku cerita...
tarikh yg sama pukul 0805pm, aku otw balik ke rumah.. tekejut aku ada road blok.. huhu! panas pom panas.. cam (*&^*^.. tak pasal2 ada road blok... then baru aku teringat, kawasan koperasi polis ada kes rompakkan bersenjata... patut laa... nak carik penjenayah kot.. berbalik semula kepada cerita asal... ramai yg naik moto kene tahan... aku pom ayat laa polis tu.. student ar.. baru pas kene saman minggu lepas... dah laa aku tak ada lesen... tak pakai helmet.. hahah! polis tu pom lepas jerk ar... sebab dia paham... aku minta maaf jerk...

pas tu.. pukul 0930pm.. aku nak amik member aku kat melewar... kene tahan ngan rela durjana... polis mude.. belagak.. poyo... tak sedar diri... tak nak pandang muke aku... aku da ayat.. tapi tak lepas... nak mencarut jer kat muke dia... sebab ade orang lain gak lalu kat situ.. tak tahan plak.. asal aku ko nak tahan???? isk... polis...polis... tolong laa adil dalam menjalankan tugas....

aku ada hujah penting kat sini nak bagi taw polis yg saman aku :
  1. kat jalan kampung tak yah ar buat
  2. nak buat road blok kawasan kampung pom.. tak yah ar nak bersaman2.. giler kuasa ker?
  3. kalau ada kes seperti yg aku ceritakan tak di... rasa2 nyer... saman tuh tak yah ar nak kuar kan... just cek ape yg dia bawak... nama dan muke dia.. takut sama macam penjenayah yg mereka carik...
  4. jgn blagak kat orang kampung... poyo...
tapi aku tetap terima kasih... sebab polis lah yg menjaga keamanan kampung aku... tapi tak yah ar nak sampai saman bersaman...
thx...

No comments:

Post a Comment

kritikan yg membina