Monday, August 3, 2009

pengalaman....

aku malu ar.. bila ada pompuan yg cuba tenangkan aku bila roller costa tgh pusing2 dan siap amik gambar lagi.. kejadian yg memalukan aku itu terjadi pada 2 ogos 2009 di time square.. cosmo theme park..

lagi pom aku 1st time masuk dan dtg ke tempat tu.. selama aku pegi time square.. aku hanya dapat lihat dari jauh dan tak leh masuk kedalam.. tak sangka.. sangkaan yg mula2 nak tengok wayang meleset bila perempuan itu ajak aku masuk ke taman tema cosmo tersebut... huhuh! teruja..

untuk pengetahuan korank semua.. aku nie cuak dan takut kepada gayat... huhu! tapi saje2 jee tunjuk tak gayat.. dan kejadian semalam... memang menguji kegayatan ku... malu aku dibuat nyer... adesss..

perempuan yg di maksud kan adalah kawan baik ku Aryhanna Elynette, tapi best ar.. dia tahu macam2. Korank nak tau cerita kami? haahah! jap nak cerita...

aku simpan kete kat terminal putra dalam jam 2.30pm macam tu, then naik tren LRT menuju ke KLCC. sebab kami punya perjanjian nak jumpe kat PAVILION... hahah! sampai jerk KLCC aku menapak ke PAVILION, dalam 8 minit gak ar aku tunggu dia..

kita orang jumpe dalam keadaan lapar.. so dia ajak lepak makan yg ringan2, aku mana laa taw makanan ringan2 kat BB tuh.. adess... setakat jual goreng pisang tepi2 jalan tu boleh ar.. tapi ade ker orang jual goreng pisang tepi2 jalan kat BB? nak mapos?? hhahaha! kami menuju ke Mc D untuk makanan yg ringan2.. aku makan berger.. dan elyn dia makan nugget.. tu pom tak abis.. aku yg abiskan nugget dia.. hahahah! kenyang aku... yg betul2 kelaparan ketika itu... aku cakap kat dia aku kenyang... hahahahah!!


aku ingatkan kami akan pegi tengok wayang di PAVILION.. dia ajak main roller costa kat TS. waaa.. aku mana pegi tempat macam tu. mula2 aku menolak.. atas paksaan dan ugutan.. aku pom pergi ar... hahahah!! tapi sebelum tu.. kita orang melalui SUNGEI WANG.. dia nak shopping kasut dan baju.. mana tak nyer.. baru dapat gaji... hahahah

seronok gak ar tengok dia shopping... pilih sana sini... huhu! dan aku menjadi penasihat dia utk memilih baju dan kaler yg sesuai utk dia..

dah pusing2 satu SUNGEI WANG, kami pom terus ke TS, hhahah! sebelum masuk ke TS aku mintak dia temankan aku utk solat asar, hahah! dia pom tunggu ar... dalam masa tunggu tu.. dia tengok ar orang2 yg main benda alah tuh (roller costa) dan tak sabar2 dia nak main... aku cakap dalam hati.. eksaited giler pompuan nie...!!

dan kami pom masuk kedalam taman tema tersebut... hahah! nak masuk seorang RM37.00, huhuh! bagi aku yg student nie memang mahal ar... tapi dia kata.. ini diantara yg ok..!! wel.. dia keje.. boleh ar... aku sruh dia tambah RM7 kat aku...!! haha! thx ya Elynn!

aku malas citer ape yg aku dah buat kat dalam taman tema tuh.. sebab kalau aku tulis.. mungkin mencecah 200 muka surat kot... so, sapa yg nak taw sangat.. meh jumpe ngan aku.. aku cerita kat ko sampai 5 malam baru abis.. hahahah!

dan kami balik tu dalam pukul 8.35pm macam tuh.. lepak jap kat PAVILION.. huhuh! jalan2 jap... then masing2 balik dalam jam 9.05pm... dia naik moto Nouvo dan aku naik LRT jerk..

hahah! dengan itu aku sertakan gambar utk tatapan korank...!!!



for more picture : www.myspace.com/iqman

4 comments:

  1. ala.. cite la sampai habis... :((

    ReplyDelete
  2. haha, kantoi disitu anda seorang yang gayat !
    ok chill, jum kelua dgn fara pulak, naik roller coaster duduk depan sekali, confirm hanya kalimah syahadah je yang ada dibibir anda! btw, u pegi xsampai 1 hari, mcm mana u nk cerita sampai 5 malam? :|

    ReplyDelete
  3. waaa...bestnya...
    nape kuar x ajak lin gak..ni nak marah...
    elynn pun sama...
    huhuh...

    elynn jom celebrate besday iqman

    ReplyDelete

kritikan yg membina