Thursday, July 2, 2009

Transfomers 2 the best!!

rugilah barang siapa tak tengok citer nie...!!

maka al kisah...

hari tuh aku pegi tengok dah citer nie ngan kawan aku, nama dia wan GTI!, then sampai jer part mak bapak sam jadi tebusan, time2 tu ar black out kat KLCC, tak giler? huhu! pas tu dengan relexnya.. mereka halau.. "ok, KLCC mengalami ketiadaan elektrik, so, semua orang boleh keluar skang!!" huhu! nada relex yang tanpa rasa bersalah.. yg aku heran nyer.. tak ade orang plak yg buat tunjuk perasaan atau berdemonstrasi kat KLCC tuh! kalau ada.. aku lah orang yg paling bersemangat.. sebab bab2 tunjuk perasaan atau demonstrasi nie aku ada pengalaman.. masa join BERSIH dulu.. opss!!

kemudian, keluarlah aku dengan rasa hampa.. tapi dalam hati nie.. pelbagai jenis mencarut dah sebut.. huhuhu!! tak tau nak carut ape lagi da.. melainkan menggunakan mencarut dalam bahasa lain.. geram siot.. nak jee aku tambah2 kan carut tu kat sini.. arghh...

tapi cerita tu aku da tengok pada hari ini.. hahaha! kali nie aku tengok dengan wan dan yus.. hahah!! yus yg baru sihat dari denggi, balik hospital... terus gi tengok wayang...

ramai yg cakap.. asal tak return jerk tiket tuh.. aku jawab.. ntah.. tak tau.. tak terasa plak nak return.. huhuhU! apa2 pom aku nak bg taw.. citer nie best.. hahah!

2 comments:

  1. ta minat. ta ter pk pn nak tgk. lain le hakim, mmg kesukaan dia. ahh, i ta minat lah.

    ReplyDelete
  2. siyesly mmg best gler...
    sound dye mmg power..
    klu nk wat demonstrasi pasal cter ni btaw la k...

    ReplyDelete

kritikan yg membina