Monday, November 9, 2009

Ulasan : Piala Liga Malasia

KELANTAN YANG KALAH DAN MEMALUKAN.

Saya adalah penyokong kelanta pada perlawanan akhir liga malaysia yg menemukan kelantan berlawan dengan negeri sembilan. apa yg memalukan adalah sikap dan tabiat penyokong kelantan yang amat memalukan dan tidak profesional. harap semangat dan bilangan penonton jer ramai. tapi akhlak hancur nak mampos dan memalukan. penyokong kelantan perlulah relex, jgn terlalu tertekan dengan kekalahan. isk.. siap bakar2 kerusi dan baling bom asap. apa faedah? dapat 1 gol ker kalau baling bom asap tuh? sungguh memalukan.. tapi saya berbangga dengan semangat kenegerian itu. dimana seolah2 seluruh warga kelantan datang membanjiri selangor kuala lumpur. kalau ajak pergi berperang tuh.. kompom leh menang.. sebab semua orang turun padang.. tapi hampeh.. perangai cam budak2.. saya kutuk tabiat orang kelantan sebab saya pom berketurunan kelantan juga. mak dan ayah saya darah daging kelantan.. pas tu negeri2 lain selain kelantan.. sebok dok cakap.. macam nie ke kelantan.. seluruh warga kelantan di burukkan nama di sebab kan adegan yg membakar kerusi atas sebab apa? kalah main bola sepak.. mengarut ar... aduhhhh!!

No comments:

Post a Comment

kritikan yg membina