Thursday, September 24, 2009

hari raya...



aku beraya tahun nie kat kampung halaman ku di kelantan darul naim.. ada yg best dan ada yg membosan kan.. heheh best laa jumpe ngan sedara2 yg dah lama tak jumpe kan.. dan yg bosan nyer adalah... tak ada member, orang lain sebok dok ziarah rumah ke rumah dengan member2.. aku jerk dok umah macam anak dara.. arghhh.. bosan siot.. mula ar teringat kat gombak.. dok pkir apa yg sedag mereka buat.. mesti best... then aku call ar member aku yg ada kat gombak nie.. Yus dan usra.. hahah mereka kata. lagik bosan... bosan.. bosan... so, kita sama2 ar bosan raya tahun nie... dan mereka kata.. raya mereka bosan tanpa aku.. huhu! yer ker tak.. aku tak taw... yg penting.. sama2 bosan. huhuhuh... so, aku balik kampung pada pagi hari raya yg ke-4. dengan mak sedara aku, konvoi 2 biji kereta. erm.. seronok ar dalam perjalanan balik.. walaupon panas tanpa ekon kereta aku... then.. aku tunjuk beberapa gambar aku sewaktu raya nie yerpp!! hahah! semoga terhibur!!

No comments:

Post a Comment

kritikan yg membina