Saturday, August 22, 2009

penjenamaan terbaru.. REX AKASHI




nama Sepet Akanishi kini mungkin tidak akan di gunakan lagi.. sebab aku nak pakai nama baru.. hahaha! dan.. suka hati aku ar nak pakai nama ape.. sebab nama Rex Akashi nie hanya di gunakan dalam alam maya nie.. atau di kenali sebagai dunia cyber!!

kepada mereka yg mengenali aku dalam dunia cyber nie macam myspace, facebook, friendster, tagged, blogspot atau mana2 chating... mereka boleh call aku sebagai rex.. atau still iqman jugak..

ini adalah penjenamaan semula atau baru selepas Sepet Akanishi.. lepas nie tak taw apa nama plak.. hahah! so.. thx kepada yg senantiasa ikut perkembangan aku.. waaa.. macam artis dow.. nama ini juga adalah identiti aku untuk bergerak dan berkenalan dalam dunia internet ini...!

rex akashi ini adalah sebagai simbol atau panggilan manja... alaa.. it just nick name ar.. heheh! korank pom ade nick name korank gak..! so.. bagi aku nick name nie mungkin agak stylist skit dan macho.. (macho ker??) hahha!

Kenapa REX?
rex nie diambil dari sepet sebenar nyer.. dulu sepet di eja sebagai sepex... (korank ape taw!!!) so, aku nak ringkas kan... Pex.. macam mat pet jerk.. so aku tukar jerk huruf P kepada R.. maka muncul lahh REX... ok??

Kenapa AKASHI?
akashi nnie.. juga diambil dari akanishi.. dan akanishi nie pelakon jepon yg terkenal tuh.. mmg aku minat giler kat dia.. iaitu.. Jin Akanishi.. so, aku just amik nama belakang dia jek.. akanishi.. dan utk pengatahuan korank.. aku mmg minat giler ngan korea2 nie.. fesyen baju, rambut and everything ar.. awek2 dan amoi2 dia pom cun melecun giler... opss... termelalut plak.. ok sambung balik.. so macam biasa.. aku nak ringkas kan.. aku ubah skit dan buang beberapa huruf.. maka beranak laa Akashi..

itu dia.. ringkas, padat dan berwibawa.. huhuhu!

tapi apa yg penting.. nama diubah ker.. nama dulu tukar ker.. korank tetap kenal iqman iberahim nie jugak.. hahah! jgn risau.. kalau berubah pom.. aku akan berubah kearah kebaikkan.. insya Allah...

TAKBIRRR!!!


No comments:

Post a Comment

kritikan yg membina