Thursday, July 23, 2009

terima kasih kawan2


kerana jasa korank yg amat besar yg membuat aku amat terharu sangat2. janji ngan aku yg korank kawan aku sampai mati yeee...

terima kasih kerana sudi habiskan duit, masa, kenderaan, waktu bekerja dan macam2 lagi kerana untuk membebaskan aku aku.

kepada :
  • FATIMA & MAMAnya
  • YUS
  • USRA
  • NUAR
  • FAD
  • KECHIK
  • dan mereka yg terlibat secara langsung...
dalam proses penarikkan semula report polis sekali gus pembebasan aku.. aku sangat bersyukur.. aku ingatkan korank tak buat ape2 kat luar. aku ingat korank buat bodo bila aku kat sana. aku ingat korank tak tahu pasal aku kat sana. rupa2 nya korank laa diantara orang yg paling berkeja keras utk semua nie.. thx alot all my freenn! aku tak sanggup dan tak mampu nak balas segala jasa korank. aku hanya berharap dan bermohon Allah membelas segala jasa yg korank korbankan utk aku. Jutaan terima kasih siot. sangat terima kasih...

kalau kita berada disituasi yg sama mungkin keadaan yg berbeza.. aku juga akan korban kan segalanya seperti mana yg korank buat kat aku... Insya Allah.. kalau sebab nyer munasabah laa kan...


tak lupa kepada keluarga masing2 yg senantiasa berdoa dan merindui aku.. mekasih mak.. mekasih banyak2.. mak adalah segala2 nya...!!

2 comments:

kritikan yg membina